
Kaymakam Daştan, sel bölgesinde incelemede bulundu
Kağızman’da etkili olan sağanak yağışların ardından meydana gelen sel nedeniyle bölgede hasar oluştu.
A+A-
Selin ardından Kağızman Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Okan Daştan, ilgili kurum amirleri ve ekiplerle birlikte sahaya inerek incelemelerde bulundu.
Hasar gören bölgelerde yürütülen çalışmaları yerinde takip eden Kaymakam Daştan, ekiplerden son durum hakkında bilgi aldı. Selden etkilenen mahalle ve noktalarda incelemelerde bulunan Daştan, vatandaşların mağduriyetlerinin en kısa sürede giderilmesi için tüm kurumların koordineli şekilde çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti.
Önceki ve Sonraki Haberler



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.