Selin ardından Kağızman Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Okan Daştan, ilgili kurum amirleri ve ekiplerle birlikte sahaya inerek incelemelerde bulundu.
Hasar gören bölgelerde yürütülen çalışmaları yerinde takip eden Kaymakam Daştan, ekiplerden son durum hakkında bilgi aldı. Selden etkilenen mahalle ve noktalarda incelemelerde bulunan Daştan, vatandaşların mağduriyetlerinin en kısa sürede giderilmesi için tüm kurumların koordineli şekilde çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti.